torstai 30. huhtikuuta 2015

Oma napa, paras napa, vaikka kyllästyttää jo


Olen vilpittömän kateellinen kirjailijoille, jotka näyttävät hyviltä valokuvissa ja nauttivat esilläolosta. Minähän ryhdyin kirjailijaksi juuri sen vuoksi, että saisin piilopirtissä kyhätä tekstejäni ja minusta tulisi rikas ja kuuluisa ilman, että kukaan saisi tietää minusta mitään.

Olen joten kuten elättänyt itseni alalla ja kukaan ei tosiaan ole välittänyt tietää minusta mitään, mutta siltikään minä en ole tyytyväinen. Minulla on kustantamo sen vuoksi, että heidän pitäisi markkinoida, mutta ehkä minua ei pysty kukaan markkinoimaan. Siksi jaan nyt tämän jutun kuitenkin, jos joku  sen perusteella kiinnostuisi kirjasta, joka on tietysti ihan timanttia. Joskaan sillä ei ole mitään väliä, koska menestykseenhän riittää Fifty shades of grey soopa. Sinänsä tietenkin hyvä, että ylipäätään luetaan jotain, vaikka sitten sellaista soopaa. Ei ei, en minä ole katkera älkää luulko. 

Share/Bookmark

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kerro mitä mielessä!